/Jak reklamować komis samochodowy?

Jak reklamować komis samochodowy?

Nie każdego stać na nowy samochód z salonu, dlatego całe szczęście mamy komisy samochodowe, w których możemy kupić samochód w dobrym stanie i atrakcyjnej cenach. Mylą się Ci, którzy uważają, że nie znajdziemy tam nic ciekawego. Wręcz przeciwnie. To nie gruchoty tak jak się kiedyś mogło wydawać, a naprawdę dobre, zadbane auta w określonych przedziałach cenowych. Dlatego też każdy powinien znaleźć samochód dla siebie. Co więcej, powstają też luksusowe komisy aut, prezentujące samochody wyższej klasy i też w wyższych cenach. Cieszą się one równie dużą popularnością, jak standardowe komisy.

Jak je znaleźć?

To już zależy od tego, na jaką formę reklamy postawili właściciele, a możliwości jest kilka. Na pewno w dalszym ciągu w przypadku komisów samochodowych sprawdzi się baner reklamowy w mieście czy w jego okolicach. Ludzie są wzrokowcami i banery przyciągające wzrok na pewno zapadną w pamięci. Warto jednak mieć na uwadze, że dużo osób szukających aut wychodzi z założenia, że za samochodem spełniającym oczekiwania w 100% może przejechać spory kawał drogi, a wtedy baner w jednym mieście nie wystarczy. Ludzie szukają samochodów w Internecie, dlatego też należy postawić na marketing internetowy.

Jeśli chodzi o różnego rodzaju portale z ogłoszeniami to na pewno warto tam umieścić samochody, które wystawione są na sprzedaż. Oczywiście warto wybierać portale z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, na inne nie ma sensu się rozdrabniać. Po takich portalach ludzie najczęściej szukają samochodów, tylko pozostaje jeszcze jedna sprawa – jeśli już znajdą fajny komis, to sprawdzają go w sieci i nie jest mowa tutaj o stornie www, a o fanpage`u na Facebooku.

Czy warto zakładać profil na FB?

Każda firma, bez względu na branżę, powinna mieć założony profil na Facebooku. Nawet jeśli nie zależy nam na sprzedaży poprzez portale społecznościowe, to posiadanie fanpage`a wpływa na odbiór, postrzeganie firmy, także pojawiają się tu kwestie wizerunkowe, jakże ważne w dzisiejszych czasach. Użytkownicy sprawdzają przede wszystkim opinie o firmie. Szczególnie te pozytywne mają ogromny wpływ na późniejsze decyzje zakupowe. Co więcej, na profilu można umieszczać zdjęcia samochodów do kupienia. Prowadzenie fanpage motoryzacyjnego można wykorzystać również do komunikowania się z użytkownikami, może też potencjalnymi klientami. Poprzez profil szukający samochodu mogą zadać pytanie i uzyskać szybką odpowiedź. Sprawne reagowanie na pytania odbierane jest bardzo pozytywnie. Nie każdy lubi rozmowy telefoniczne, dlatego fanpage daje możliwość komunikowania się poprzez czat.

Odrębną kwestią są też reklamy na Facebooku. Nawet raz na jakiś czas można puścić reklamę czy to na całą Polskę czy na dany region i sprawdzić, czy pojawią się nowe zapytania. Zawsze jest to inny sposób na pozyskanie klientów. Facebook daje również możliwość prowadzenia kampanii na leady, czyli na pozyskanie kontaktów. Jeśli pojawi się osoba zainteresowana jakimś autem, zostawi swoje namiary. Następnie należy tylko do niej zadzwonić i zapytać o szczegóły, co ją interesuje. Patrząc na sporą liczbę plusów, warto założyć i prowadzić aktywnie fanpage na Facebooku.